KLANTENSERVICE

« Terug naar het overzicht

KLACHTEN

Bent u onverhoopt niet tevreden over onze producten of diensten? Onze excuses hiervoor, maar soms gaat het ook bij ons wel eens fout. Natuurlijk lossen wij dit ook graag met u op.

Welke stappen kunt u ondernemen?
 
  • Zoals gezegd, lossen wij graag uw klacht op. Dit gaat het snelst wanneer u contact opneemt met onze klantenservice. Dit kunt u doen door dit formulier in te vullen of contact op te nemen via telefoon of e-mail: service@123apparatuur.nl Wij nemen binnen 48 uur contact met u op.
     
  • Bent u niet tevreden met het antwoord? In dit geval kunt u contact opnemen met ons hoofd klantenservice. U kunt hem mailen of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een antwoord.

    123Apparatuur
    T.a.v. Hoofd klantenservice
    De Vlasman 14
    6669 ND Dodewaard
    Nederland
     
  • Mocht uw klacht niet naar tevredenheid worden afgehandeld, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie Thuiswinkel. U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.