KLANTENSERVICE

« Terug naar het overzicht

KLACHTEN

Bent u onverhoopt niet tevreden over onze producten of diensten? Onze excuses hiervoor, maar soms gaat het ook bij ons wel eens fout. Natuurlijk lossen wij dit ook graag met u op.

Welke stappen kunt u ondernemen?
 
  • Zoals gezegd, lossen wij graag uw klacht op. Dit gaat het snelst wanneer u contact opneemt met onze klantenservice. Dit kunt u doen door dit formulier in te vullen of contact op te nemen via telefoon of e-mail. info@123apparatuur.nl Wij nemen binnen 48 uur contact met u op.
     
  • Bent u niet tevreden met het antwoord? In dit geval kunt u contact opnemen met ons hoofd klantenservice. U kunt hem mailen of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een antwoord.

    123Apparatuur
    T.a.v. Hoofd klantenservice
    Postbus 6140
    4000HC Tiel
    Nederland
     
  • Mocht uw klacht niet naar tevredenheid worden afgehandeld, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie Thuiswinkel. U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

CONTACT

Wilt u een afspraak maken in één van onze winkels, of wilt u op een later tijdstip door ons terug worden gebeld? Vul dan het online formulier in en wij nemen contact met u op.

(Bel)afspraak maken

Contactmogelijkheden

Bel 0318 - 456 000
Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 17:30
Stuur een e-mail
Wij reageren binnen 48 uur (uitgezonderd op zon- en feestdagen)