KLANTENSERVICE

« Terug naar het overzicht

KLACHTEN

Bent u onverhoopt niet tevreden over onze producten of diensten? Onze excuses hiervoor, maar soms gaat het ook bij ons wel eens fout. Natuurlijk lossen wij dit ook graag met u op.

Welke stappen kunt u ondernemen?
 
  • Zoals gezegd, lossen wij graag uw klacht op. Dit gaat het snelst wanneer u contact opneemt met onze klantenservice. Dit kunt u doen door dit formulier in te vullen of contact op te nemen via telefoon of e-mail. service@123apparatuur.nl Wij nemen binnen 48 uur contact met u op.
     
  • Bent u niet tevreden met het antwoord? In dit geval kunt u contact opnemen met ons hoofd klantenservice. U kunt hem mailen of een brief sturen per post naar onderstaand adres. Binnen 5 werkdagen ontvangt u een antwoord.

    123Apparatuur
    T.a.v. Hoofd klantenservice
    Postbus 6140
    4000HC Tiel
    Nederland
     
  • Mocht uw klacht niet naar tevredenheid worden afgehandeld, dan kunt u zich wenden tot de geschillencommissie Thuiswinkel. U kunt uw klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

CONTACT

Wij nemen graag de tijd om uw wensen te bespreken en te laten zien wat allemaal mogelijk is op het gebied van keukeninbouwapparatuur. Daarom werken wij in onze winkel alleen op afspraak. Een afspraak maakt u heel eenvoudig via het online formulier of door te bellen op 0318 - 456 000.

(Bel)afspraak maken

Contactmogelijkheden

Bel 0318 - 456 000
Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 17:30
Stuur een e-mail
Wij reageren binnen 48 uur (uitgezonderd op zon- en feestdagen)