KLANTENSERVICE

« Terug naar het overzicht

14 DAGEN BEDENKTERMIJN

Bent u niet tevreden met uw aankoop? Dan kunt u dit binnen 14 dagen, na ontvangst van uw product, bij ons melden. Hierna heeft u nog eens 14 dagen de tijd om uw product te retourneren. Natuurlijk wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). U mag een oven bijvoorbeeld gerust bekijken zoals u ook in een winkel zou doen, maar ga er geen gerechten in klaar maken.
 
Geen probleem: Graag niet op deze manier:
 
Compleet, in originele staat
en verpakking
Incompleet en/of
zonder verpakking
Beschadigd Vies en/of gebruikt


Je mag het product gerust bekijken en proberen zoals je dat ook in een winkel kunt doen. Je kunt een magnetron of oven gerust van alle kanten bekijken, maar je kunt er niet in gaan koken of bakken of iets anders waarvan jezelf niet zou willen dat iemand anders dat vóór jou had gedaan met het apparaat. Bevalt uw aankoop toch niet helemaal, maar heeft u het product al in gebruik genomen? Voor al uw aankopen geldt de 14 dagen bedenktermijn, dus ook voor deze. Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking krijgt u van ons dan ook een deelvergoeding. Deze vergoeding is afhankelijk van de staat van het product op het moment dat wij deze controleren.

Krijgt u uw geld terug? We proberen bij garantie altijd binnen 5 werkdagen na afhandeling de terugbetaling uit te voeren.

Als u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, wordt er zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terugbetaald.

Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding krijgt u het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van ons terug.
Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Kijk op https://www.123apparatuur.nl/info/garantie-retouren voor een indicatie van deze kosten.

Bepaalde producten vallen onder de uitzonderingen, zoals producten die speciaal voor u zijn geproduceerd op kleur maat en andere voorwaarden. Het gaat dan om producten die speciaal vervaardigd zijn naar instructies van u als klant. We hopen dat u begrijpt dat u die niet kunt retourneren.

Voor juist uitgevoerde diensten van derder ( o.a. postbodes, intsallatiebedrijven, keukenleveranciers, werkbladen leveranciers) geven wij geen geld terug. Hieronder vallen:
  • installatie- en inbouwkosten

U kunt gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat u van de aankoop afziet. Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht.

Retouradres:

123Apparatuur
Morsestraat 41
4004JP Tiel
 

CONTACT

Wij nemen graag de tijd om uw wensen te bespreken en te laten zien wat allemaal mogelijk is op het gebied van keukeninbouwapparatuur. Daarom werken wij in onze winkel alleen op afspraak. Een afspraak maakt u heel eenvoudig via het online formulier of door te bellen op 0318 - 456 000.

(Bel)afspraak maken

Contactmogelijkheden

Bel 0318 - 456 000
Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 17:30
Stuur een e-mail
Wij reageren binnen 48 uur (uitgezonderd op zon- en feestdagen)