KLANTENSERVICE

« Terug naar het overzicht

BESTELLING NIET ONTVANGEN EN OVERIGE VRAGEN

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
U verwacht een bestelling maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Controleer eerst de onderstaande punten:

Heeft u een groot of klein product besteld?
Grote producten worden door onze eigen bezorgdienst bezorgd. Indien u een voorraad product besteld, dan kunt u zelf de dag van levering uitkiezen. Indien er geen afwijkingen zijn en u een bericht van ons heeft ontvangen, dan kunt u ervanuit gaan dat uw bestelling op deze dag en tijdstip zal worden bezorgd. Heeft u een bericht gehad, maar nog steeds niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kleine producten worden in de meeste gevallen bezorgd door een externe bezorgdienst. Volg in dit geval onderstaande punten.

Controleer het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat u heeft ingevuld?

Controleer uw brievenbus
Heeft u een Niet thuis-bericht ontvangen? Mogelijk is uw pakket bij de buren bezorgd of heeft de bezorger een nieuw bezorgmoment ingepland. Mocht je dan alsnog geen pakket ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn product is beschadigd geleverd
Dat is niet de bedoeling. Maak er direct foto’s van, vul het herroeppingsformulier in en stuur het product inclusief een volledig ingevuld formulier retour. Heeft u een groot product besteld welke u niet zelf aan ons kunt retourneren, geen probleem! Tegen een (kleine) onkostenvergoeding halen wij het product weer bij u op. Wij bekijken vervolgens het product en zorgen voor een oplossing zodra het product in ons centrale magazijn retour is gekomen en uw retour in behandeling is genomen.

Ik heb geen factuur ontvangen
Neem dan contact op met de klantenservice en zorg ervoor dat u uw ordernummer bij de hand hebt. Wij sturen u dan de juiste factuur toe.

Ik ben niet tevreden over de bezorger, waar kan ik terecht?
Dat vinden we erg vervelend. Indien het gaat om een levering die door een externe partij gebeurd, dan raden wij u aan contact met deze bezorgdienst op te nemen. Indien het gaat om onze eigen bezorgers, dan horen wij het graag van u. Maak een duidelijke klachtomschrijving en neem contact op met de klantenservice.
 

CONTACT

Wilt u een afspraak maken in één van onze winkels, of wilt u op een later tijdstip door ons terug worden gebeld? Vul dan het online formulier in en wij nemen contact met u op.

(Bel)afspraak maken

Contactmogelijkheden

Bel 0318 - 456 000
Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 17:30
Stuur een e-mail
Wij reageren binnen 48 uur (uitgezonderd op zon- en feestdagen)