KLANTENSERVICE

« Terug naar het overzicht

BEZORGAFSPRAAK ANNULEREN

Heeft u een bestelling gedaan en er is reeds een bezorgafspraak ingepland, maar u bent om wat voor reden dan ook verhinderd? Geef het dan zo spoedig mogelijk door aan onze klantenservice. Zij zullen dan in overleg met u de levering aanpassen naar een data dat het u wel past.

Heeft u een bestelling gedaan welke door een externe bezorgdienst wordt geleverd en is deze al door ons verzonden? Helaas kunnen wij de levering dan niet meer aanpassen. De bezorgdienst zal altijd proberen een tweede leverpoging bij u te doen, hierna gaat de bestelling naar het depot waar u vervolgens nog een enige tijd de kans heeft om de bestelling daar af te halen.

CONTACT

Wij nemen graag de tijd om uw wensen te bespreken en te laten zien wat allemaal mogelijk is op het gebied van keukeninbouwapparatuur. Daarom werken wij in onze winkel alleen op afspraak. Een afspraak maakt u heel eenvoudig via het online formulier of door te bellen op 0318 - 456 000.

(Bel)afspraak maken

Contactmogelijkheden

Bel 0318 - 456 000
Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 17:30
Stuur een e-mail
Wij reageren binnen 48 uur (uitgezonderd op zon- en feestdagen)