KLANTENSERVICE

« Terug naar het overzicht

BEZORGAFSPRAAK ANNULEREN

Heeft u een bestelling gedaan en er is reeds een bezorgafspraak ingepland, maar u bent om wat voor reden dan ook verhinderd? Geef het dan zo spoedig mogelijk door aan onze klantenservice. Zij zullen dan in overleg met u de levering aanpassen naar een data dat het u wel past.

Heeft u een bestelling gedaan welke door een externe bezorgdienst wordt geleverd en is deze al door ons verzonden? Helaas kunnen wij de levering dan niet meer aanpassen. De bezorgdienst zal altijd proberen een tweede leverpoging bij u te doen, hierna gaat de bestelling naar het depot waar u vervolgens nog een enige tijd de kans heeft om de bestelling daar af te halen.

CONTACT

Wilt u een afspraak maken in één van onze winkels, of wilt u op een later tijdstip door ons terug worden gebeld? Vul dan het online formulier in en wij nemen contact met u op.

(Bel)afspraak maken

Contactmogelijkheden

Bel 0318 - 456 000
Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 17:30
Stuur een e-mail
Wij reageren binnen 48 uur (uitgezonderd op zon- en feestdagen)