KLANTENSERVICE

« Terug naar het overzicht

BETALING MISLUKT OF GEWEIGERD?

iDEAL betaling mislukt?
Is uw iDEAL betaling mislukt? Controleer dan eerst of het geld is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct opnieuw een bestelling plaatsen. Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven maar heeft u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek uw transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt u dan verder.

Creditcard geweigerd?
Heeft u een bestelling gedaan en wilt u met uw creditcard betalen, maar krijgt u bij bezorging het bericht dat uw creditcard is geweigerd. Dat is vervelend. Wij willen namelijk net zo graag als u dat u zo snel mogelijk uw bestelling in ontvangst kunt nemen. We hopen dat u begrijpt dat we voor uw én onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer uw creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort. We vragen u dan wel om contant of per PIN te betalen. Mocht dit niet lukken dan kunnen we eventueel op een andere data een nieuwe bezorgpoging inplannen. U kunt dan in de tussenliggende periode betalen via bijvoorbeeld iDEAL, of vooruitbetaling.

CONTACT

Wilt u een afspraak maken in één van onze winkels, of wilt u op een later tijdstip door ons terug worden gebeld? Vul dan het online formulier in en wij nemen contact met u op.

(Bel)afspraak maken

Contactmogelijkheden

Bel 0318 - 456 000
Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 21:00
Zaterdag:                   9:30 - 16:00
 
Stuur een e-mail
Wij reageren binnen 48 uur (uitgezonderd op zon- en feestdagen)