KLANTENSERVICE

« Terug naar het overzicht

BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN

Heeft u net een bestelling geplaatst, maar bent u iets vergeten of wilt u toch uw bestelling annuleren? Lees hieronder welke stappen u het beste kunt volgen.

Iets vergeten?
Bent u toch nog iets vergeten? Dat is natuurlijk vervelend, maar dit lossen we graag met u op. Indien er geen transportkosten verbonden zijn aan de producten die u vergeten bent te bestellen, dan kunt u gewoon een nieuwe bestelling plaatsen. Dit kost u dan ook niets extra en is waarschijnlijk ook de meest eenvoudige en snelste manier.

Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met onze klantenservice. Zij zorgen dan dat uw order op de juiste manier wordt aangepast. Dit is ook de beste manier wanneer u al transportkosten heeft moeten betalen voor uw eerdere bestelling, indien deze nog niet is verzonden. Op deze manier betaalt u namelijk slechts éénmaal transportkosten. Wij kunnen uw bestelling helaas niet meer aanpassen zodra deze is verzonden. U kunt dan contact opnemen met onze klantenservice. Zijn zullen dan kijken of ze nog iets voor u kunnen betekenen.

Annuleren
Heeft u net een bestelling geplaatst, maar wilt u toch uw bestelling annuleren? Geen probleem! Neem direct contact met ons op. Zolang uw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen we deze direct voor u annuleren, tenzij het een uitzondering betreft.

Is uw bestelling al onderweg? Dan kunt u de bestelling alleen nog weigeren. U geeft aan bij de bezorgdienst dat u het pakket niet wilt hebben en het pakket gaat naar ons retour. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen we contact met u op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of weigeren van een bestelling is kosteloos. Heeft u het pakket wel geaccepteerd? Dan zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Wanneer u een bestelling verwacht welke door onze eigen bezorgdienst geleverd zou worden, raden wij u aan om contact met ons op te nemen. Wij zullen dan contact opnemen met de bezorger in kwestie, zodat deze uw adres kan overslaan.

CONTACT

Wilt u een afspraak maken in één van onze winkels, of wilt u op een later tijdstip door ons terug worden gebeld? Vul dan het online formulier in en wij nemen contact met u op.

(Bel)afspraak maken

Contactmogelijkheden

Bel 0318 - 456 000
Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 21:00
Zaterdag:                   9:30 - 16:00
 
Stuur een e-mail
Wij reageren binnen 48 uur (uitgezonderd op zon- en feestdagen)