KLANTENSERVICE

« Terug naar het overzicht

BEZORGOPTIES

Bezorging grote producten
Grote producten bezorgen wij met onze eigen bezorgdienst binnen Nederland (Waddeneilanden uitgezonderd). Hiervoor gelden de onderstaande punten:

Vandaag voor 07:00 uur besteld? Vandaag in huis.
Behalve als u op zondag bestelt, dan ontvangt u uw bestelling op maandag. Bent u dezelfde dag niet thuis? Dan kunt u natuurlijk ook een andere dag kiezen.

Vandaag voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis.
Behalve als u op zaterdag bestelt, dan ontvangt u uw bestelling op maandag. Bent u de volgende dag niet thuis? Dan kunt u natuurlijk ook een andere dag kiezen.

Levertijd * werkdagen, indien voorradig bij leverancier.
Uw bestelling zal door ons worden besteld bij de leverancier. De aangegeven levertijd is een indicatie en afhankelijk van de voorraad van de leverancier. Wij nemen telefonisch contact met u op zodra het product bij ons op voorraad is. Samen met u zal er een datum worden afgesproken voor levering.

Wij bezorgen én monteren uw product in 1 stop.
De bezorging en montage zal worden gepland en uitgevoerd door ons inbouwteam.

Als u wilt, nemen we uw oude apparaat ook gelijk mee.
Een oud en gelijkwaardig apparaat kunnen we kosteloos voor u mee terug nemen tijdens de bezorging (in geval van eigen bezorgdienst). U kunt uw oude apparaat ook inleveren bij onze afhaallocatie indien u hier een bestelling afhaalt. Oude apparatuur wordt door ons ingeleverd bij Wecycle voor de juiste recycling.

Vóór bezorging:
U ontvangt van ons een bevestiging van de leverdatum. De dag vóór de levering ontvangt u een mail met daarin een bloktijd waarbinnen wij gaan leveren. Nadat wij de levering voor u hebben afgerond zal onze bezorgdienst u een bericht sturen dat wij onderweg zijn. Zorgt u a.u.b. ervoor dat u aanwezig bent of dat iemand de bestelde apparaten kan aannemen. Indien u niet aanwezig kunt zijn neem dan contact op met ons op om een andere afspraak te plannen.
  • Indien u onverhoopt niet aanwezig bent zonder ons te contacten, zullen wij na dit eerste gratis bezorgmoment kosten aan u doorberekenen van € 50

Voorwaarden voor het innemen van oude apparatuur:
Waar dient u nog rekening mee te houden?
  • het apparaat moet vrij zijn van water;
  • het apparaat mag niet uit allemaal losse onderdelen bestaan;
  • inbouwapparaten dienen reeds te zijn uitgebouwd (tenzij voor montage is gekozen).
  • Het apparaat dient klaar te staan op de begane grond en dient door de eventuele deursponning te passen.
  • Helaas bezorgen wij niet op de Waddeneilanden.
  • Wij bezorgen bij u binnen mits:
    • De apparatuur in doos naar binnen kan.
    • Ruimte moet toegankelijk zijn met een steekwagen.
    • We geen trappen op of af hoeven.
    • Uitgezonderd zijn: koelkasten en fornuizen breder dan 60cm!
  • U dient zelf zorg te dragen voor de bescherming van vloeren en wanden in de woning.
  • Bepaalde apparaten zoals wasmachines en vaatwassers kunnen bij levering vochtig van binnen zijn, omdat deze bij de fabrikant op waterdichtheid wordt getest.

Bezorging producten via Post NL
Een aantal categorieen worden via onze partner PostNL bij u thuisbezorgd.
  • Er is geen mogelijkheid om hierbij een oud apparaat retour te geven. Deze kunt u wel retour sturen naar het antwoordnummer onderaan deze pagina.
  • Artikelen zoals losse accessoires, kookplaten t/m 80 cm, kranen, spoelbakken, kokend water systemen en afzuigkappen t/m 80 cm worden bezorgd door onze bezorgpartner PostNL. Wanneer uw bestelling door PostNL wordt bezorgd dient de betaling vooraf bij ons binnen te zijn.
  • Tot een prijsklasse van €100 zijn de transportkosten maximaal €10. U kunt de juiste kosten zien op de productpagina's en in het bestelproces. Bij een bestelwaarde van boven de €100 en bij grote producten rekenen wij geen transportkosten.

 

Levertijd * werkdagen, indien voorradig bij leverancier.
Uw bestelling zal door ons worden besteld bij de leverancier. De aangegeven levertijd is een indicatie en afhankelijk van de voorraad van de leverancier. Wij nemen telefonisch contact met u op zodra het product bij ons op voorraad is. Samen met u zal er een datum worden afgesproken voor levering.
  •  
Hoe laat wordt uw bestelling geleverd?
U ontvangt uiterlijk 08:00 uur 's ochtends op de dag van bezorging een tijdsindicatie per e-mail en/of sms. Hiermee kunt u het dagdeel van de bezorging inzien. Heeft u het aflevermoment gemist? Dan neemt onze klantenservice contact met u op voor een nieuw afspraak.

Bezorging via PostNL
Artikelen zoals losse accessoires, kookplaten t/m 80 cm, kranen, spoelbakken, kokend water systemen en afzuigkappen t/m 80 cm worden bezorgd door onze bezorgpartner PostNL. Wanneer uw bestelling door PostNL wordt bezorgd dient de betaling vooraf bij ons binnen te zijn.

Bezorging in België 
Bezorging in België is tegen meerprijs van € 50,- De leverdatum en dag zal door onze transporteur DutchNed met u worden afgestemd nadat de order is geplaatst en compleet klaarstaat voor verzending in ons magazijn. 
  • Eventuele retourzending is voor kosten en risico van de koper.
Let op: i.v.m. de ontwikkelingen rondom het coronavirus kunnen wij op dit moment alleen leveren in België indien de betaling vooraf is gedaan.
Voor alle binnenlandse bezorgingen geldt dat we geen contanten meer accepteren bij aflevering.

CONTACT

Contactmogelijkheden

Bel 0318 - 456 000
Maandag t/m vrijdag: 8:30 - 17:30
Stuur een e-mail
Wij reageren binnen 48 uur (uitgezonderd op zon- en feestdagen)