KLANTENSERVICE

« Terug naar het overzicht

TERUGBETALINGEN EN OVERIGE VRAGEN

Hoe betalen wij u terug?
Hoe wij u terugbetalen is afhankelijk van de manier hoe u betaald heeft.

Heeft u een vooruitbetaling gedaan of met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op uw rekening. Wanneer u heeft betaald met uw creditcard en u heeft uw volledige bestelling geretourneerd, dan storten we het bedrag terug op uw creditcard. Heeft u maar een deel van uw bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar uw opgegeven rekeningnummer. Wanneer uw rekeningnummer niet bekend is, vragen we u vriendelijk deze aan ons door te geven. Bent u in één van onze winkels geweest en heeft u daar betaald of heeft u contant of per PIN betaald bij bezorging of afhalen? Dan vragen wij uw rekeningnummer zodat we het bedrag kunnen terugstorten.

Geen terugbetaling ontvangen?
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op uw rekening staat. We proberen altijd binnen 5 werkdagen na afhandeling van de retourzending de terugbetaling uit te voeren. Staat het bedrag na 10 werkdagen nog niet op uw rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.

Ik heb geen factuur ontvangen
Neem dan contact op met de klantenservice en zorg ervoor dat u uw ordernummer bij de hand hebt. Wij sturen u dan de juiste factuur toe.

CONTACT

Wilt u een afspraak maken in één van onze winkels, of wilt u op een later tijdstip door ons terug worden gebeld? Vul dan het online formulier in en wij nemen contact met u op.

(Bel)afspraak maken

Contactmogelijkheden

Bel 0318 - 456 000
Maandag t/m vrijdag: 9:00 - 21:00
Zaterdag:                   9:30 - 16:00
 
Stuur een e-mail
Wij reageren binnen 48 uur (uitgezonderd op zon- en feestdagen)